Google AdWords & SEO Power

Google AdWords & SEO Power

Как рекламата в Google AdWords помага за SEO-то на вашия сайт

Много фирми предпочитат да използват Google AdWords като основен източник за трафик към сайта и увеличение на онлайн продажбите. Това е добра стратегия, особено когато вашия сайт е нов или на година и не е добре оптимизиран за търсачката. Добрата оптимизация изисква време и много инвестиции.

Добрата новина е, че при ефективна AdWords реклама вие помагате не само за набирането на клиенти за фирмата, но и за оптимизацията на вашия сайт.

Как става това?

  1. По-добра оптимизация по вашите ключови думи

При SEO и при AdWords обикновено ключовите думи, по които се таргетира вашият сайт, са едни и същи. Колкото повече хора извършват търсене по вашата ключова дума и кликат на вашия сайт без значение дали през реклама или през органичните резултати – толкова по-добре за SEO-то на вашия сайт.

  1. Google AdWords помага с Keyword Planner Tool

За да разберете по какви ключови думи искате хората да ви намират, трябва да знаете какви ключови думи хората използват. Ако тепърва прохождате в SEO-то или не сте решили още да пускате AdWords реклама, то можете да съберете информация от този инструмент на Google, за да определите според нишата – ключовите думи, по които желаете вашия сайт да се показва.

  1. Google AdWords поддържа трафика към сайта

Благодарение на AdWords посещаемостта на сайта се увеличава и това се отразява както в статистиките на AdWords по отношение успеваемостта на рекламата, но и в Google Analytics и Webmaster Tools, които също отчитат трафика по сайта. Това се забелязва от алгоритмите и Google разбира, че вашият сайт е полезен за хората и съответно започва да го премества позиции напред по търсенията.

  1. Географско насочване

Ключов момент при ползите на AdWords за SEO на сайта е географското насочване. Ако сте пуснали реклами за определени географски локации, то през Analytics ще можете да видите статистики за това на кои места хората проявяват по-голям интерес за сметка на други. По този начин можете да пренасочите бюджет към тези локации, които конвертират по-добре в поръчки и продажби. Но и също така, можете да създадете специални страници с вашите услуги и доставката за съответния град, което да помогне на сайта да се оптимизира по-добре в органичното търсене.

AdWords е продукт на Google, а главната цел на Google е да предостави максимално ефективно и добро преживяване на потребителя. Поради тази причина и инструментите като AdWords целят да улеснят информационния поток в интернет пространството.

Ефективната adwords реклама ще ви изстреля на върха както с продажбите, така и с онлайн присъствието ви в мрежата!